lørdag 17. juli 2010

hagedam "makeover"

Hagedammen vår har vært ganske kjip, og nå måtte vi bestemme oss for om vi fortsatt skulle ha den. Som et forsøk fjernet jeg en del av rammen rundt og la ned steiner og mose istedet for. Så tømte jeg dammen for vann og stein og skrubbet bort alt av alger og skitt, og i dag har jeg fylt den opp igjen. Syntes med ett at den var mye hyggeligere, så nå får den en ny sjans. I morgen skal jeg ta meg en tur på Plantasjen og se om de har noen vannplanter jeg kan sette ned. Her er dammen før jeg gjorde noe:
Og her er den slik den ser ut nå:

2 kommentarer:

  1. Hei, så koselig blogg du har =) Damen din ble jo så fin etter forandringen.

    Ha en forsatt fin helg =)

    SvarSlett
  2. Den ble straks mye koseligere. Godt jobba altå! Skulle gjerne vandret rundt i hagen din i sommer!!

    SvarSlett